петак, 25. мај 2018.

Неограничене могућности

Током трајања семинара стекао сам нове вештине које ће ми знатно помоћи у раду.
У почетку је је рад био лак па затим један мало тежи део и на крају је све дошло на своје место.
Задовољан сам својим знањем и тиме што сам све сам урадио.Научио сам да :

  • подешавам налог,ел.потпис,контакте
  • подесим налог за социјалну заједницу Гугл+ 
  • користим библиографију и пронализим извор
  • креирам календар,табелу и упитник
  • вреднујем рад колега
  • направим сајт.                                                                                                                                Могућности примене наученог су неограничене и тиме ћу се бавити у наредном периоду.Прављење сајта је био прави изазов и мислим да су ту могућности за напредак велике.Сајт ће ми помоћи да ученицима боље представим могућности за бављење спортом у нашем Дому као и да им приближимо здрав начин живота.Ученицима који се баве спортом сајт ће бити од помоћи приликом одабира дома. Календаром ће бити обухваћене све  планиране активности у току целе школске године што ће омогућити ученицима да се на време определе. Формираћу и упитник који ће се односити на жеље и предлоге ученика.  Предложио бих свим колегама ако имају времена да обавезно похађају овај курс,много ће им помоћи у раду.           

Нема коментара:

Постави коментар