уторак, 22. мај 2018.

СВЕ ШТО САМ ЗАПАМТИЛА

Када  направим ретроспективу свих задатака које сам урадила, сетим се цитата који сам написала још у првом задатку Семинара Очекивања ,,Учитељ отвара врата, али ми сами морамо ући“. Закорачила сам у један нови свет информација  и сусрела се са бројним задацима, лакшим, тежим, а при крају семинара, најискреније и са потешкоћама. Задаци јесу захтевали знања и вештине као и примену свега, али све на један креативан начин. Занимљивости и прегршт корисних информација али и корисних савета едукатора потиснули су невоље. Памти се оно најбоље, што сам научила: 
  • Подешавање налога, уметање електронског потписа, подешавање картица, подешавање контакта;
  • Подешавање налога за социјалну заједницу Гугл +, додавање и представљање;
  • Претраживање слика, коришћење библиографије и проналажење извора;
  • Креирање Гугл календара и прављење распореда активности и дешавања;
  • Креирање Гугл табеле за евидентирање активности у оквиру Интерног и Екстерног плана стручног усавршавања;
  • Креирање Гугл упитника за евалуацију наставног часа како бисмо сазнали шта ученици мисле о одржаном часу. Одговори служе наставницима за процену остварености циљева и унапређења наставе;
  • Вредновање рада колеге добар је задатак. Помоћу Гуглових табела на једноставан начин може да се помогне неком колеги у раду или затражи стручна помоћ, пружи повратна информација;
  • Прављење Гугл сајта је задатак пун изазова. Представља базу података, систематизацију знања и информација на једном месту које ученицима могу бити корисне.





Нема коментара:

Постави коментар