четвртак, 17. мај 2018.

Шта планирам у будућности



ШТА ДАЉЕ ЧИНИТИ

Будући да сам велики љубитељ технике, искрено верујем у будућност образовања која неће подразумевати уџбенике на папиру.

Замисао ми је да дигитализујем целокупне програме за пети, шести, седми и осми разред образовања у основној школи. 

Ово би подразумевало и дубље разумевање формулара (упитника) како бих могао да израђујем контролне задатке и да их вреднујем и оцењујем. Саветујем модераторима и организаторима да у оквиру програма овог семинара сачине још један модул који би се бавио израдом контролних задатака у оквиру Гугл апликација. Мислим да би тиме семинар био целовитији.

Такође, волео бих да се, најзад, реализује дигитални дневник који ће потиснути дневнике од папира. Нисам противник писане речи на папиру - Јоханес Гутенберг је једна од мојих омиљених личности из историје (Музеј у Мајнцу сам обилазио три дана, проучавајући сваки детаљ), али мислим да је корупција свеприсутна у издавачким кућама и да би се најмање два проблема решила дигитализацијом наставе:

  • уништавали бисмо мање шума,
  • уџбеници би били приступачни свима и бесплатни,
  • издавачки лоби не би могао да приморава наставнике и родитеље да одабирају уџбеничке комплете, похађају беспотребне промоције књига, итд.
Наравно, ја сам свестан да је немогуће у потпуности остварити овакву идеју, али у свом личном окружењу могу пружити мојим ученицима радост дигиталне наставе и ширину знања која постоје на интернету, а које један уџбеник, ма колико био квалитетан, не може пружити.

Нема коментара:

Постави коментар