четвртак, 17. мај 2018.

Најкориснија вештина коју сам стекао на ГАзГГ семинару


ВАЖНА САЗНАЊА НА СЕМИНАРУ ГАзГГ

Овај семинар донео ми је спознају да је могуће повезати више појединачних остварења у једну целину - систем који се може користити у настави.

До сада сам познавао друштвене мреже и рад на њима, израду блогова у Ворд пресу, при чему сам користио само Гугл диск као спремиште за податке које у сваком тренутку и са сваког рачунара могу покупити. 

Овај семинар научио ме је да је могуће повезати све појединачне апликације у јединствену мрежу информација коју, затим, могу користити у настави.

Открио сам и занимљиву апликацију за израду цртаних филмова чиме сам интегрисао у наставни процес садржаје који су корисни за ученике који наставу похађају према ИОП програму образовања (њима су у знатној мери приступачнији визуелни садржаји без много табела - слични цртаним филмовима).

Ево примера:


Нема коментара:

Постави коментар