субота, 3. март 2018.

Гугл-диск – почетна станица сваког мог виртуелног путовања


         Највећа добит за мене током вебинара Гугл-апликације за Гугл-генерације јесте рад у базичном окружењу свих елемената Гугл-света, а то је Гугл-диск. У њега, као у живо ткање могу уплести све што ми је неопходно за рад у настави, односно школи, али и приватне белешке, фотографије, мапе са путовања, фотографије из музеја уместо разгледница и слично. Из те базе могу даље градити материјале, надограђивати их, богатити, дотеривати у различитим апликацијама које опет увозим у Гугл-диск, или продукте израђене у истим апликацијам чувам у њему.
       Уколико сам утврдила Гугл-диск као потку свог ткања, у шаре тканице могу уплитати различите производе попут већ готових у Јутјубу, а могу их креирати и сама, постављати садржаје да буду  видљиви онима које таргетирам, а могу позвати и сараднике и дати им допуст да раде заједно са мном на документу.
          Морам издвојити још једно кључно сазнање или умеће које смо током вебинара одвежбали, а то је таксономска таблица према Блуму. Врло ми је важна јер ћу убудуће помоћу ње контролисати колико сам прецизна у поставци циљева и задатака у припреми свог рада са ученицима, а истовремено као реципроцитет, ученици ће моћи исто да чине уколико их усмерим ка самовредновању према овој изванредној таксономији.

Нема коментара:

Постави коментар