недеља, 25. фебруар 2018.

Креативни ланац знања

Шта даље након овог семинара?
         Ово није семинар кога се нећете сећати након неколико недеља, он вам је само полазна тачка на вашем  истраживачком путовању кроз свет  гугл апликација. Ако сте маштовити и креативни, скоро сви алати могу наћи даљу примену у вашем раду. У мом сигурно хоће!
          Свакако ћу насатавити да истражујем које могућности ми пружају Гуг-апликације, посебно оне које се могу додати гугл диску- cоcоо, socative, kahoot, storybird.  Гугл-упитници су ми интересантни и мислим да могу имати одличну примену у настави, покушаћу да их применим код формативног оценивања. До нових идеја сам дошла и за примену цртежа, табела, јутјуба,  Гугл-уметност и култура ( до почетка семинара нисам знала ни да постоји).  
             Свиђа ми се могућност сарадње на једном документу и то је нешто што ћу покушти да радим са својим колегама када планирамо тематску или међупредметну наставу или када пишемо неки извештај и сл. 
           Креирала сам и свој сајт Учионица-ствараоница и планирам да га унапредим и допуним садржајима како би могао да ми користи у раду са ученицима на редовној, допунској , додатној настави, секцијама и у раду Вршњачког тима и Ученичког парламента. Размишљам да дам дозволе и другим колегама, а можда и неком одговорном ученика. Штета што у новој врезији не постоји могућност дељења дозвола за једну страну. 
          Планирам да отворим и блог за потребе једног од пројекта чији сам координатор и да га уређујем са колагама из других школа који су такође укључени у тај пројекат. 

                  Идеја је много, као  и знања које сам овде стекла! Сада је време да их унапредим и поделим са другима јер "човек учи до је жив"!  



       

Нема коментара:

Постави коментар