недеља, 25. фебруар 2018.

У Гугл-земљи чуда


На овом семинару током  претходниџ неколико недеља осећала сам се као Алиса у земљи чуда. Мада овде нема белог зеца, мачка Церекала  и Лудог Шеширџије, сусрела сам се са чудима ИКТ-а. Док сам конфигурисала поштанско сандуче свог мејла и уређивала  Гуг плус порфил, још сам била на свом терену, а онда се сусрела са првом непознаницом "Цитирај ме". Након кратког упознавања,  препоруке семинара и истраживања алата -  табела и презентација, који су ми донекле били познати, наставила сам своје путавање у непознато - дељење докумената. Затим су на ред дошле и Гугл- мапе,  цртежи, Градитељ путовања, Гугл - Уметност и култура и Блумова таксономија, па сам  неке савладала лакше, а неке теже. Моје истраживање Гуг-земље чуда наставило се додавањем других Гуг-апликација свом диску. У ово неистражено царство сам тек завирила, одшкринула сам врата знања и тек теба да се упустим у његово истраживање. Наравно да у Гугл- земљи чуда нисам била само пуки посматрач, већ и креатор задатака и сајта/ блога , мада још у покушају,  На крају,  надам се да сам била добар ученик и сарадник, а  свакако ћу стeчена знања поделити са својим ученицима и колегама. 

Нема коментара:

Постави коментар