субота, 24. фебруар 2018.

Вива Креатива!

На овом семинару сам стекла многа знања, дотаакла сам сферу коју до сада нисам познавала, бар не из тог угла. У мору информација које смо добили мало је пет недења да се све истражи и примени или бар осмисли примена, зато планирам да са овим сазнањима урадим следеће:
1. Конкретно - Сајт који сам започела планирам да допуним садржајима и почнем да користим од следеће школске године, Блог планирам да направим за ученике који воде Ученички парламент у школи, јер комуникација на том нивоу међу ученицима ће свакако допринети раду Ученичког парламента, поготово у малој сеоској школи као што је она у којој радим. Апликацију Fluency Tutor коју сам истражила у  оквиру задатка планирам да користим у раду са ученицима да вежбају и усавршавају своје читање и изговор. Планирам са колегама преко гугл диска да радим на заједничким пројектима и да покушам да оспособим ученике да раде исто кроз неке задатке.
2. Истраживање - Планирам да истражим све или већину ствари за које сам сазнала у овом семинару и да им нађем примену у свом раду, у учионици, за додатни и индивидуални рад, за креирање представа и презентација, за такмичења у школи и ван ње, за Ученички парламент ...и многе друге. Сматрам да је за све потребно време да се истражи начин функционисања и смислена примена.
Уживаћу у новим могућностима и наадам се да ће се "примити"  јер моје је да креирам и понудим, а онда ћу  чекати ученике да видим колико се труд исплатио.

Нема коментара:

Постави коментар