недеља, 25. фебруар 2018.

Дођох, видех, примених, поделих



         Ово је један од ретких семинара где сте могли да научите ствари које ће вам користити у даљем раду и које ћете моћи да примените у учионици  без обзира на узраст ученика .
         Овде сам открила нове апилакције које ћу сигурно користити у настави попут  Градитеља путовања, Гугл - уметност и култура.  какоо,  падлета итд.  Такође, добила сам нове идеје како да на другачији начин употребим оне које сам и раније користила - табеле,  цртеже, презентације, јутјуб и  сл.
          Посебна новина и оно што ми се заиста допало је дељење докумената и  креирање сајта. Мислим да би ученицима било интересантно да раде на заједничком документу, а Гугл-упитници су нешто што наставнику омогућава добијање одличне повратне информације о раду ученика и веома је применљиво у настави.
          Блумова таксономија  ми је отворила нове видике у креирању задатака, а  до сада нисам размишљала како апликације утичу  на развој интелигенције код  деце, тако да ћу при планирању наставе водити рачуна о овим стварима.
         Овај семинар нас је сем техничких ствари ( примени различитих алата и апликација ), научио нечему још вреднијем, а то је сарадњи- дељењу искустава, заједничком раду на једном документу, размени идеја.  Сви полазници овог семинара били су у прилици да своје знање умноже и поделе са другима.
         Захваљујем Славици и Заједници која учи "Сазнање" што су своје  знање поделили са нама.

Нема коментара:

Постави коментар