уторак, 13. фебруар 2018.

Један од ретких корисних семинара


Заиста сам до сада ретко похађала семинаре који су применљиви и у професионалном и у приватном животу као овај. Иако доста свог времена проводим на интернету у потрази за разним информацијама, нисам била вична смисленијем трагању о којем сам научила током овог семинара. Такође, нисам ни знала да постоји оволико гугл алата.
С обзиром на то у каквом добу живимо и колико би школски систем морао да се осавремени, сматрам да су неки од ових алата изузетно корисни у учионици. Постоји велики број апликација везаних за образовање од оних које олакшавају учење до разних верзија портфолија који доста олакшавају праћење напредовања ученика. Ја сам на пример нашла Pear Deck коју бих могла убудуће користити. Такође, апликације попут Гугл Уметност и Култура, Градитељ путовања, па и Јутјуб се могу креативно искористити на часовима. Због тога што моји ученици немају могућности да посећују разне земље мислим да је увођење апликација са мапама веома практично за њих. На Градитељу путовања сам осмислила туру разгледања Лондона како бих им дочарала искуство шетње кроз тај град. Помоћу 3д слика осећај је заиста невероватан. Планирам да заједно са својим ученицима у наредном периоду осмишљавам и правим туре по разним градовима и одређеним грађевиинама, а и да њих научим како да сами користе ове апликације. 
Много ми се допада и што сам научила како се прави гугл сајт и блог. То ћу такође користити у раду са ученицима. Планирам да своју фејсбук страницу посвећену њиховим радовима пребацим на сајт који сам направила. 

Желела бих још само да се захвалим ауторкама и реализаторкама овог дивног вебинара на стрпљењу у објашњавању и јасном концепту упутстава, а и целог вебинара уопште.  

Ако вас занима, можете видети моју туру по Лондону овде.


Нема коментара:

Постави коментар