среда, 27. децембар 2017.

Корени учења су горки,али су плодови слатки

Као што изрека у наслову каже, после уложених напора у савладавању нових знања остају плодови тог рада који ће се користити и након завршетка учења. А на овом семинару сам научио да користим и користио бројне Гугл апликације. Неке од њих сам раније користио, али не у потпуности,тако да сам на овом семинару усавршио неке апликације,а неке сам научио и применио. Поред апликација Gmail,Youtube,Google+,претраживач, које сам и раније користио,нашао сам примену и других апликација. Апликацију Drive коју сам делимично користио сада сам усавршио и користио сам је за чување докумената и слика које сам могао да делим са другима, затим сам користио апликацију Google maps, апликацију Календар коју ћу користити за прављење плана писмених и контролних вежби,апликацију Упитник ћу користити за прављење тестова,као и за анкете. Наравно да је израда сајта била најзахтевнија у смислу осмишљавања садржаја,али то је континуирани процес који ће се наставити у наредном периоду и чија примена је свакако могућа у раду са ученицима. Тако да нам остаје да уживамо у плодовима стечених знања и наравно да их и даље усавршавамо јер постоје и друге апликације које се могу користити и примењивати у настави.

Нема коментара:

Постави коментар