среда, 25. октобар 2017.

Гуглов сликар

   Опијена морским таласима, гуглам по нету и наиђем на семинар Гугл апликације за гугл генерације. Кажем себи: " Врло занимљиво. Одмах се пријављујем!" И тако...Сваки дан проверавах имејл адресу како бих сазнала почетак семинара. Јавих и колегиници да се пријави. Не знам ни сама шта сам очекивала од семинара. Просто сам само чекала да почне. Али радости дође крај на самом почетку семинара. Данима не могу да се пријавим...тешко се сналазим...Мислим: " Шта је ово? Ово је немогуће!" Али одустајања нема. И увек у тешким ситуацијама помоћ пријатеља је драгоцена. Мало по мало померих се од почетка. Сјајно кренух. Ох, не, поново кочница! Шести задатак првог модула немогућа мисија. Витрувианова слика ми задаје муке и то траје још увек! Нека, нека...Леонардо је Леонардо! Коначно се отвори други модул. Већ, прилично исцрпљена и уплашена, размишљам шта ме чека овде?! 
   Коначно, лако, занимљиво, практично, применљиво. Супер! Коначно сам се опробала у прављењу календара. Гугл диск ми није непознаница. Гуглова мапа је апсолутно применљива како у свом раду, тако и у раду свих актера образовно-васпитног рада. Занимљива је израда сајта. То је нешто што ћу редовно ажурирати! Главне чињенице са семинара презентоваћу наставницима како би унапредили своје компетенције. Оно што ми је  најкорисније сазнање са овог семинара јесте Блумова таксономија. Подсећање је злата вредно! 
    На крају, шта рећи, осим да  је семинар осмишљен савршено. Модераторима свака част и на разумевању и на мотивацији ка нашем успеху. 

Нема коментара:

Постави коментар