недеља, 22. октобар 2017.

Пун кофер нових идеја...

Бити учесник овог семинара било је сјајно искуство. Све што смо научили на овом семинару је апсолутно примењиво у раду, било да је у питању наставник, библиотекар или стручни сарадник. Пре похађања семинара користила сам гугл диск и остале гугл апликације, али сам проширила своја знања. Мој гугл диск је пре семинара било пун докумената, не сређен и користила сам га искључиво за скадиштење докумената, ради лакше претраге и доступности било где, а сада је све разврстано и сређено. Гугл упитнике и остале документе сам користила и раније, због лакшег прикупљања информација од већег броја колега (информације о успеху ученика, распоред писмених провера...) Гугл календар нисам користила до сад, али ћу га користити за планирање мојих као и школских обавеза, баш због повезаности са гугл+ апликацијом, па ћу имати преглед обавеза и на телефону :) Такође, ни гуглове мапе нисам користила до сад то ћу предложити колегама који предају географију, а и нама ће помоћи када представљамо маршуте излета или екскурзија. По први пут сам се срела и са креирањем сајта, и нећу одустати и даље ћу радити на свом сајту и уградићу га у званични сај школа у кајима радим. Још нешто са чим се први пут сусрећем је и гуглов кратилац адреса и онлајн навођење литературе, што ћу и даље користити у свом раду.
Предавачи су били одлични. Славица је на свако питање одговарала у брзом временском року и до најситнијих детаља успевала да објасни како да исправимо неку грешку, шта да дорадимо у задатку.
Све похвале за предаваче и ауторе!!!

Нема коментара:

Постави коментар