четвртак, 19. октобар 2017.

"Преко трња до звезда"

Све научено је и применљиво. Нисам увек са лакоћом прелазила задатке. Лутала сам, али и пронашла сам пут. 
Користила сам џимејл налог за електронску пошту и пре, али  сам знање допунила, неким новим могућностима (позадина, потпис...).  Највише ће ми користити сајт који сам креирала јер сам према својим потребама тражила садржај семинара који ће ми одговарати. Наиме, у свом рачунару у библиотеци имам много архивираних података који су у вези са школом, наставом, активностима, угледним часовима, представама и приредбама у школи. Осим тога меморијски простор је претрпан фотографијама којих има на хиљаде, а сада имам могућности да меморију растеретим помоћу апликације Гугл слике. Право откровење је и Гуглов кратилац адреса. Као библиотекару не могу да не поменем колико ће ми значити у раду Гуглов алат за библиографије, који ћу свакако препоручити и колегама
Сигурна сам да ће наставницима сајт више користити него спорадично коришћење материјала, базе података, са рачунара у школској библиотеци.  Колегама ћу препоручити и календар за коришћење и организовање школских активности јер се у њему може видети и распоред угледних активности у школи и распоред коришћења свечане сале. 

Нема коментара:

Постави коментар