уторак, 17. октобар 2017.

Пуно похвала и велико БРАВО!

       Поштоване колеге, напокон сам пронашла семинар који ме је стварно заинтересовао и у потпуности је примењив у настави.
       Гугл диск сам већ користила, али само као складиште датотека и фотографија. Могућност дељења докумената и заједнички рад са колегама је оно што ћу у будућности стално користити. Гугл упитнике ћу користити за креирање тестова за ученике. Гугл календар већ користим као подсетник за обавезе које ме чекају.
       Сваке године правим презентацију за родитеље у којој приказујем правац екскурзије ученика млађих разреда. Од сада ћу за то користити Гуглов градитељ путовања као много бољу опцију од обичне презентације. Колеге историчари и географи су до сада користили Гугл мапе, али ће од сада у настави користити и Гугл уметност и култура.
       Помоћу одличних упутстава на овом семинару направила сам додатни сајт школе који ће бити повезан са званичним сајтом школе преко линковане странице. Поделила сам документа на Гугл диску са колегама и урагдила их у странице сајта. На тај начин ће сваки колега креирати садржаје своје странице. Тако да сам одмах почела са применом знања са семинара у пракси и едуковањем колега за коришћење могућности Гугл диска.
       Одушевљена сам садржајима семинара и предавачима који су нам увек излазили у сусрет и одговарали на свако наше питање. Овај семинар препоручујем свим колегама!
       Пуно похвала и велико БРАВО!

Нема коментара:

Постави коментар