субота, 18. март 2017.

Шта носим са собом

Обзиром да сам у својим почетним очекивањима од семинара ставила акценат на примену стечених знања и вештина у настави, како бих је учинила више савременом и приближила потребама ученика, одлучила сам да моја рефлексија буде са становишта нивоа Примене.  Гуглову апликацију - цртеж која је коришћена као огласна табла у 1. задатку намеравам да применим на радионици Шта носим са собом  предвиђеној за евалуацију пређеног градива у сва четири програма  грађанског васпитања за средњу школу. За евалуацију сам до сада користила постер, стикере или упитнике, где ученици речима или сликом исказују ефекте наставе грађанског васпитања вођени питањима: шта ми се допало, шта ми је било корисно, шта бих променио/ла, каква је била атмосфера на часовима, итд.
Апликацију цртеж могла бих да користим и за прављење неке врсте галерије где ће групе изложити крајње продукте свога рада, као нпр. лого и мото удружења грађана које они оснивају, медијске поруке којима промовишу грађанско друштво и његове вредности или у игри - Тајни пријатељ - у којој ученици анонимно остављају одређену позитивну поруку свом изабраном партнеру. На следећем сусрету/часу  ученици покушавају да открију ко је њихов "тајни пријатељ".
Друга апликација коју бих применила јесте Spaces, односно оно што ће је заменити, веома погодна за дебате и дискусије кроз које ученици увежбавају комуникацијске вештине: изражавање и размена мишљења, активно слушање, концизно и фокусирано излагање, изношење аргумената и противаргумената, итд. Такође, за презентацију дебате могу послужити видео клипови на youtubu, који приказују живе дебате ученика на разне теме.
Ја сам желела да се придружим конверзацији на предложене теме али нисам могла, као ни колега Зоран Радосављевић. Претпостављам да је то због тога што од 03. марта Spaces је само за читање, па смо закаснили.
Што се тиче другог захтева, сматрам да креирање сајта осим за наставу, може да се користи за школске тимове, стручна већа, секције, ученичке организације и парламент.
Гуглови упитници су алат који наставници могу широко користити за конструисање тестова знања, било индивидуално или са сарадницима из стручног већа. 

Нема коментара:

Постави коментар