петак, 17. март 2017.

Ко нема у "вуглу" има у Гуглу или пита куму :-)

Примена

На самом почетку курса средио сам свој диск који је стајао неискоришћен и затрпан разним текстовима, фотографијама, презентацијама... Гуглов календар сам већ почео да примењујем јер се показао као одлично средство за ваљану организацију времена и подсетник на предстојеће обавезе. Гугл сајт ме је обрадовао својом једноставношћу и функционалношћу тако да планирам што пре у њега да повежем ваннаставне активности (секцију и додатну). Додао бих још и Блума јер је за мене био велико откриће, можда сам највише око тога истраживао и мимо упутстава и објашњења која сам нашао на курсу. Такосономија ми је открила поражавајућу чињеницу колико се настава базира на памћењу, разумевању, примени и евентуално анализи, а о вишим степенима готово да нема ни говора. Признајем да не могу још увек да разликујем примену од керације.

Захвалност и препоруке

Не припада овде, али желим да похвалим предаваче чија су упутства била јасна, конкретна а додатна објашњења су стизала у рекордно кратком року. Све похвале и захвалност за труд. Моја очекивања су потпуно остварена, ово је одличан семинар са мноштвом применљивог знања, отвара низ нових могућности у комуникацији са ђацима и колегама. Градививо је јасно изложено и сналажење у радном окружењу је лако. Ученици се лакше упознају са наставним материјалом и имају могућност да сами бирају начин на који ће учити као и време које им за учење највише одговара. Знања која сам овде стекао осветлила су ми могућности и ученичког вршњачког учења. Срдачно ћу га препоручити колегама.


Нема коментара:

Постави коментар