среда, 2. новембар 2016.

Сјајан семинар

                                 
На овом дивном семинару сам толико тога научила, и не само да сам научила него сам добила огромну жељу да сваки од ових алата које смо научили детаљније проучим и  да што пре имплементирам у настави. Осећам се  усхићено и срећно. Дуго сам желела овакав семинар, семинар оваквог садржаја. Одабрала сам га јер је то оно што сам желела да научим. Пре почетка семинара када би неко причао о Гугл драјву, нисам знала чему исти служи. Овај семинар ми је развио и оснажио компетенције за поучавање и учење.
Семинар је био захтеван у смислу да се упутства и видео материјали морају детаљно преслушати да би се могло успешно одговорити свим задацима. Сви задаци (и обавезни и изборни) су ми били веома занимљиви. Нисам желела ниједан да пропустим. Било је неких које нисам стигла да урадим због недостатка времена, али сам све задатке детаљно прочитала да видим шта бих још могла да научим. У току семинара често сам отварала и странице других колега да видим како су они одговорили на поједине задатке. Ти примери су ми такође служили као помоћ у мом раду. Веома ми се свидео концепт консултација на Гугл+ мрежи.

Недостатак времена услед школских и породичних обавеза је оно што ме је пратило током целог семинара. За мене, идеално би било да је овај семинар организован у току зимског распуста јер бих тако била растерећенија у раду задатака и проучавању материјала.

Свима који су спремни да вредно раде, истражују и буду у корак са временом бих препоручила овај семинар.

Нема коментара:

Постави коментар